پیام رئیس‌ موسسه

دانشجویان و داوطلبان عزیز ، تحصیلات دانشگاهی مسیری  سرشار از رشد و پویایی است . در این مسیر نه تنها دانش شما افزایش می یابد و خود را به مرزهای نوین دانش و تکنولوژی نزدیک می کنید بلکه فرصت می یابید تا برای ساختن شخصیت ارزشمند انسانی ومعنوی خود گام بردارید.

 

موسسه آموزش عالی بهمنیار در کنار سایر موسسات آموزش عالی کشور افتخار ارائه خدمات علمی به جامعه و جوانان ارزشمند و هوشمند کشوراسلامی عزیزمان را دارد.

بهمنیار مجموعه ای متشکل از اساتیدخبره است که همگی از بنیانگذاران رشته های کامپیوتر در دانشگاه بزرگ شهیدباهنرکرمان  هستند. این اساتید تجربه ای طولانی از قریب به سه دهه فعالیت دانشگاهی خود را در عرصه کامپیوترورشته های مرتبط به همراه دارند. اینک این تجربیات و دانش ها در فضایی توام با صمیمیت و تلاش در اختیار شماقرارگرفته است.

آرزوی ما این است که دانشجویان با انگیزه ،پرنشاط و فعال به تحصیل پرداخته و مسیر رشد علمی،مهارتی وفرهنگی خود را با قدرت طی نمایند.برنامه ریزی ما در این جهت است که فارغ التحصیلان بتوانند بر اساس علایق خود  در بازار کار تواناییهای عملی و علمی کافی داشته باشند.

امیداست در فضایی توام با تلاش علمی ، صمیمیت و احترام،معنویت و اخلاق انسانی بتوانیم در کنار یکدیگر بخش ارزنده ای از

کشوراسلامی عزیزمان را بسازیم و در راه خدمت به جامعه و بشریت در هرجای جهان موثر باشیم.تکیه بر الطاف الهی، اعتماد به نفس،وتلاش بی وقفه شعار ماخواهد بودو طلب هدایت و حمایت الهی آرزوی همگی مان می باشد.

برای شما سرمایه های ارزشمند جامعه آرزوی توفیق دارم و مقدمتان را گرامی می دارم.

 

 دکتر محمد مسعود جاویدی

رئیس موسسه آموزش عالی بهمنیار